مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-25اقتصادي

پیش بینی اعتبار 60 میلیاردی برای خرید مرغ مازاد در گیلان


سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی گیلان، با اشاره به تولید روزانه 600 تنی مرغ در استان، گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار برای خرید مرغ مازاد در استان پیش بینی شده است.

- محمد گلشنی، با اشاره به کاهش قیمت مرغ در استان گیلان، اظهار کرد: در 10 ماهه امسال بالغ بر 100 میلیون قطعه جوجه ریزی داشتیم که رشد 8.

1 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش تولید و عرضه مرغ هستیم، افزود: افزایش تولید مرغ بر بازار عرضه و تقاضا اثر می گذارد و موجب کاهش قیمت می شود.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگوی خبری، از تولید روزانه 600 تن مرغ در استان خبر داد و عنوان کرد: 243 مصرف داخل استان است و بیش از 350 از گیلان خارج می شود و به سایر استان ها می رود.

گلشنی، تداوم کاهش قیمت مرغ را آسیب زا دانست و گفت: سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام طرح های جبرانی از جمله خرید مرغ مازاد را اجرا می کنند و 60 میلیارد تومان اعتبار در این بخش پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه خرید مرغ مازاد توسط اتحادیه مرغداران انجام می شود، خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام خرید حمایتی مرغ آرین استان را نیز با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب انجام می دهد و دی ماه امسال 3300 تن مرغ آرین خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 60 میلیاردی برای خرید مرغ مازاد در گیلان

پیش بینی اعتبار 60 میلیاردی برای خرید مرغ مازاد در گیلان